Chat with us, powered by LiveChat
Masz pytania? Dzwoń! +48 7337-74-253

Jak żyć zdrowo? Powrót do formy po zimie

Brace yourselves! Spring is coming! Już za chwilę trzeba będzie zrzucić płaszcze i kurtki maskujące “zimową sylwetkę a la niedźwiadek”. Najwyższy czas na powrót do formy po zimowym letargu, posprzątanie okruchy chipsów z telewizyjnej kanapy i przygotowanie ciałka na zbliżające się studenckie wyjazdy i związanie z nimi wystawianie skąpo odzianego siebie na promienie słoneczne.

AKCJA „ZRZUCAMY SADEŁKO”

To naturalne, że w zimie nieco przybywa „w boczkach”. W chłodne dni jemy więcej, żeby dać organizmowi energii grzewczej. Jednak ewolucja zatrzymała się na poziomie jaskiniowym i nie przewidziała, że i tak większość zimowych miesięcy spędzamy w ciepłych domach / stancjach i bibliotekach (podczas sesji). Dlatego każe nam jeść więcej niż potrzebujemy. A tłuszczyku przybywa…

A zanim się człowiek obejrzy, już wiosna, słoneczko, ciepełko. Nie mówiąc o tym, że za chwilę majowy weekend i pierwsze odwiedziny jezior i plaż. I co teraz? Jak wprowadzić w życie program „ZRZUCAMY SADEŁKO” w trybie pilnym, a nawet pilniejszym?

KROK PIERWSZY powrotu do formy: „BeActive, studencie!”

Zacznij się ruszać! Nie wystarczy przejść się do sklepu po prowiant na piknik. Jeśli myślisz o (nie tylko piwnym) sześciopaku czy sylwetce pasującej do kostiumu kąpielowego, skieruj swe kroki do klubu fitness. Na początku będzie Ci potrzebna porada doświadczonego trenera, który podpowie jak ćwiczyć. Fajnie, by mieć też dostęp do kilku klubów, żeby mieć totalną wolność wyboru czy trenować koło uczelni czy już w klubie blisko domu. No i oczywiście, wszystko za studencką cenę.

Szczęśliwie dla nas, istnieje studencka karta fitness BeActive. Działa w całej Polsce, daje dostęp do ponad 100 klubów i, przede wszystkim, kosztuje grosze. Wystarczy zainwestować już 59 zł na miesiąc i można spokojnie zaczynać akcję „ZRZUCAMY SADEŁKO”.

KROK DRUGI powrotu do formy: „Szanuj zieleń”

Ten krok jest dużo mniej przyjemny niż dający power trening na siłce, bo trzeba pożegnać się z kebabami o trzeciej nad ranem i szybkimi przekąskami z uczelnianych automatów. Chcesz mieć efekty treningów z BeActive? To przerzuć się na zdrowe jedzenie! Jedz więcej sałatek, wspomóż się kurczakiem i zapomnij o fast-foodach. Jak mówią kobiety: „Piękno musi boleć”. Małe pocieszenie, nie musisz stosować restrykcyjnych diet i liczyć kalorii jak na egzaminie z matmy. Po prostu zmień styl odżywiania ze „studenckiego” na zdrowy.

KROK TRZECI powrotu do formy: „Trzymaj formę”

Przede wszystkim, nie dopuść do ponownego „zapuszczenia”. Skoro Twoje ciało już przyzwyczaiło się do ćwiczeń i nie łapiesz zadyszki, gdy gonisz autobus, za żadne skarby nie daj sobie tego odebrać! Same spacerki w wiosenne i letnie wieczory nie wystarczą. Niech wizyty w klubie fitness wejdą Ci w nawyk. To się naprawdę opłaca.

Stosując te trzy proste kroki na powrót do formy po zimowym obżarstwie zgrabną sylwetkę na letnie podróże macie gwarantowaną! :) BeActive – BeHappy, studentko i studencie!

Zespół BeActive

BeActive_Logo_RGB

Share this post
  , , , , , , ,


One thought on “Jak żyć zdrowo? Powrót do formy po zimie

  1. warto iść na siłownię albo zapisać się na jakieś zajęca. Mnie znajomy zaciągnął do Akademii Walki na boks i muszę przyznać że to świetny sposób na zrzucenie nadmiaru kilogramów po zimie i nabranie formy przed latem

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *